csütörtök, január 30, 2014

HarmincEgyNap

Hamincegynaposlettemén. 
Szilveszterkor arra az elhatározásra jutottam, hogy maximálisan odafigyelek az étkezésemre és nem fog elcsábítani egy aljas módon ropogós friss, illatos vekni. Nem is csábított el. Esendő vagyok általában, mert nehezen viselem, hogy a kolléganőim pattogatott kukoricát esznek a gyógyszertárban, milka csokit, kakaós csigát, szalámis kenyeret, de ebben a 30 napban még egy kockácska csokit sem kívántam meg. Semmi sem csábít. Szuper a lelki állapotom, mert eszembe sem jut, hogy bedobjak egy Dörmi-t a kosaramba vásárláskor, csak mert szuper új ízben kapható, almásban! 

Tehát 31 nap telt el úgy, hogy maximálisan betartom a paleolit táplálkozás szabályait. 
3 éve követem ezt a táplálkozást, de mindig volt egy vendégség, egy éttermezés, egy itthoni elhajlás. Apróságok, de néha megettem ezt azt. :)

Most hősnek érzem magam, hogy önmagam sanyargatása nélkül úgy tartom be ezt a táplálkozást. Élvezem.
Szebb a bőröm, a hajam. Eltűnt a narancsbőröm, ami a sportnak is köszönhető, mert szinte sosem állok meg. Nincsen hányingerem, nincsenek gyomorproblémáim. Fogytam egy csomó centit. Tele vagyok energiával. 
30 órát sportoltam a hónapban, amiben van futás, túrázás, itthoni torna és spinning. :)


Ma végre jól vagyok és pont. Még a lelkem is mosolyog. :)


Nincsenek megjegyzések: