péntek, június 07, 2013

Paleolit turmix

Hetek óta innék egy jó turmixot: olyan igazi krémes, eprest. Többször gondoltam már rá, hogy készítek, de igen nehéz ezen italt előállítani megfelelő gép nélkül, mert az nem alapfelszereltség egy kiadott lakásnak, de szerencsénk van, mert a mostaniban épp van még ez is.
Nem készültem fel előre arra, hogy a mai reggelt kávé helyett ezzel fogom indítani, így csupán az itthon található alapanyagokból dolgoztam. Rakhattam volna bele mézet, nyírfacukrot vagy steviát, de én nem vagyok az édesítés híve, mert akkor nem olyan izgalmas a friss gyümölcsös íz.


Hozzávalók 2 adagra:

  • 2,5 dl mandulatej
  • 6 szem eper
  • 2 db avokádó
  • 1/4 db ananász
A hozzávalókat turmixgépbe teszem és összeturmixolom. Fantasztikusan lágy és friss. Üdítő reggelindító!

Persze bármilyen más zöldség és gyümölcs is kerülhet bele. Holnap egy bébispenótos epreset tervezek, így a reggeli futás után a Trader Joe's felé tartok majd. :)

Enjoy!

Nincsenek megjegyzések: