péntek, június 21, 2013

Banános palacsintatorta reggelire

A történet ott kezdődik valahol, hogy volt nekem általános iskolában egy legjobb barátnőm. Ami mindenkinek van: egy lány, akivel reggel együtt megy iskolába, akivel együtt megy haza iskolából, akivel együtt van egész nap, sülve-főve, akivel levelezik órákon a pad alatt, akivel mozizni jár. Nekem is volt ilyen lány, akivel még az első gimnáziumi évünkben tartottuk a barátságunkat, de aztán elkopott. Más város, más társaságba kerültünk. Nem vesztünk össze, nem beszéltünk róla, egyszerűen csak nem beszéltünk többet. 
Ma azt gondolom, hogy nagyon hiányzott nekem ez a lány sokáig, aztán elfogadtam, mert párja lett, eljegyzése, majd nekem is párom. Ami nem mentség, de így alakult. 
Aztán úgy hozta az élet, hogy 10 000 km-re onnan ahol megismerkedtünk és barátnők lettünk találkoztunk és eltöltöttünk együtt egy hétvégét. Mindent ott folytattunk, ahol 15 évesen abbahagytuk. Pont ugyan azok a gyerekek maradtunk, de mégis felnőttünk és nagyon egy hullámhosszon vagyunk. Teljesen függetlenül egymástól olyan közös kedvenceink vannak, amiket nem látsz a másikról facebookon. :)

Ez nem egy paleolit bejegyzés, de paleolit palacsintát készítettem neki reggelire. A találkozásunk megünneplésére palacsintatortát. :) Alig fél óra az elkészítése és nagyon finom. Ünneplős reggelre kiváló. :)


Hozzávalók:
  • 3 db tojás
  • 1/2 dl mandulatej
  • 1 db banán pépesítve
  • 3 ek mandulaliszt
  • töltelék ízlés szerint
A tésztát összekeverem, majd egy kevés kókuszzsírral megkent serpenyőben kisütöm, mint a palacsintát. A torta összeállításához a töltelék szabadon választható. Én gyümölcsöt szoktam leturmixolni és az kerül a rétegek közé, mert sokkal inkább paleolit az, mint bármelyik bolti paleolit lekvár.

Egészségünkre! :)


5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szia! Azt szeretnem kerdezni, hogy szensavas viz nem kell bele egy picit? Hamarosan ki fogom probalni! Udv Zsofi

PettyCicuk írta...

Zsofi!
Rakhatsz bele a tej helyett vizet is akar. Ugyan olyan lesz a végeredmény. :) a tojás a lényeg es a banán. Úgy is el tudod készíteni, hogy 3 db tojás, 1 db banán es 3 ek. víz. Könnyebb, puhább tésztát kapsz igy. :)
Remelem finom lesz! :)
Szép napot neked! :)

Zsófi írta...

Nagyon szépen köszönöm! Most fogok nekiállni! Nagypapám születésnapjára lesz! :)

Én is elkezdtem egy blogot, ha van kedved olvass bele!

Üdv!

http://iranyapaleo.blogspot.hu/

PettyCicuk írta...

Biztosan nagyon boldog lesz a nagypapád! Egészségetekre!

Megnéztem a blogod és ügyes vagy nagyon. :) Majd ellesem az ajvár receptet azt hiszem. :)

Évi írta...

Nem 1/2 liter mandulatej kell bele? 1/2 dl kevésnek tűnik. Köszi!