szerda, május 15, 2013

Sült oldalas

Már született sült oldalas bejegyzésem, azonban akkor nem került fel róla fotó, amit ezen post keretein belül pótolok. A különbség csak annyi, hogy általában én felvágva szoktam az oldalast sütni, majd felhalmozva tálalni, viszont most olyan gusztusos volt már a nyers hús is egyben és szép formájú, hogy nem vágtam szét. 

Nekem az oldalas a kedvenc húsom és már Emil is kezdeményezi, hogy ez legyen a vacsora olykor. 
A múlthéten nálunk vacsorázó vendégek meg hát agyon dicsérték, mert hát itt az államokban az oldalas rágós, kemény. De itt így szeretik. :) Én meg úgy, ha elismerik, hogy jót főztem/sütöttem.


A receptet ITT találjátok meg. 
Ami változás ahhoz képest:
  • A húst nem vágtam fel, hanem egyben hagytam.
  • A fokhagymás "pácban" nem megforgattam a húst, hanem egyfajta kérget képeztem belőle a hús tetején.
  • Készítettem hozzá házi majonézt, amiben szintén van 2 gerezd zúzott fokhagyma. 
A nyers valóság.

Nincsenek megjegyzések: