kedd, május 14, 2013

Paleolit wrap

Alexandra gasztroblogján olvastam erről a receptről ötletről, amit azóta már nagyon sok módon elkészítettem. Bármit bele lehet tekerni egy ilyen palacsintaszerűen megsütött tojásba. A végeredmény pedig csak tőlünk függ, hiszen lehet tonhalas, avokádós, sonkás-sajtos... bármilyen, mindenki el tudja készíteni a saját kedve szerint.

Gondoltam arra, hogy egy nyári, vendégséges teraszon reggelizésen milyen jó pofa lenne, ha mindenféle tölteléket kiraknék összevágva az asztalra és csak mellé tálalnám a tojásokat. Mindenkinek a saját választása lenne, hogy mi is kerül az övébe. Szerintem egészen jó hangulatú reggeli lehetne és mindenki kreatívkodhatna egy kicsit, hátha kedvet kapna egy részt a reggelizéshez, másrészt a konyhában való sürgés-forgáshoz.

Persze szendvics pótlásnak sem utolsó, akár útravalóként is! :)



Hozzávalók:
  • 1 db tojás/wrap
  • kevés zsiradék, ha szükséges a serpenyődbe
Palacsinta szerűen megsütjük a tojást, majd belekerül a töltelék, ami az én esetemben most sonka, sajt, saláta, uborka, tonhal és paradicsom volt.
Ti mit tennétek bele? :)

Jó reggelt, jó reggelit! :)

Nincsenek megjegyzések: