csütörtök, március 07, 2013

Tonhalsaláta: az én Jolie Jokerem

Amikor külföldről hazatérek, akkor sokakkal ellentétben a repülőn nem a pirospöttyösről, a jó hazai kolbászról, az erdélyi szalonnáról, a szaloncukorról álmodozom, hogy beszerzem még hazafelé a sarki kisboltban. Az én gondolataim a friss saláta, a lédús nyár ízű paradicsom, a RioMare tonhalkonzerv, a citrom és az olívabogyó körül forognak. Tonhalsaláta-függő vagyok és ezt vállalom. Ha lenne olyan, hogy anonim tonhalsaláta-függők szervezete, akkor ott bemutatkozhatnék:
"Sziasztok. Betty vagyok és 10 éve tonhalsali-függő."
De úgy érzem, hogy ennek a klubbnak egyedüli tagja lennék. :)

Persze ezt a függőséget senki sem érti. Főleg, akkor nem, amikor ezt eszem reggelire, ebédre, vacsorára... :)


Hozzávalók (ahogy én szeretem):
  • 1 db kicsi tonhalkonzerv
  • 1 db nagy lédús paradicsom
  • 1 marék vegyes saláta (én azt szeretem, amiben lilakáposzta is van)
  • pár szem olívabogyó
  • 1/2 db citrom leve (én egy egész citrom levél ráfacsarom, tehát ez ízlés kérdése)
Azt hiszem egy saláta elkészítésén nincsen mit ragozni: összekever és megesz. :) Mennyei!



Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: